Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2013 14:00 - парк "пеньо пенев"
Автор: pagurana Категория: Туризъм   
Прочетен: 5357 Коментари: 4 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Един от парковете в Димитровград е парк Пеньо Пенев. В него има 16 езера,но само 5-6 от тях се поддържат. Това,което ми хареса най-много в тях,бяха водните лилии,не съм ги виждала от ученическите си години. Тогава парка беше в по-добро състояние,но и това,което се поддържа сега все пак е по-добре от нищо.image
imageimage
Алеите са направени от малки камъчета
image

image
image
Първото езерце е със каменно мостче. Останалите са разположени стъпаловидно,водата от най-горното се изтича в това,което е под него и така до най-ниско разположеното. 
image
image
Водните лилии,които са цъфнали по това време на годината
image
image
А във водата плуват риби
image
image
Малка пещеричка.Тук човек може да си направи пикник.
image
image
Каменни столчета за отмора.
image
image
Пещеричката е цялата обвита от растения и ако не минеш точно пред нея може и да не я забележиш. Много пъти съм ходила,но чак сега забелязах,че има още една,скрита по същия начин и се учудих как досега съм я пропуснала.
image
image
Част от беседката в централната алея
image
От горе се вижда малка част от града.
image
Скрихме се за известно време от слънцето под дърветата в парка,време е да си ходим.



Гласувай:
9



1. toninabog - Поздрани!
28.08.2013 08:36
Не знаех за този парк.Красив е,но за съжаление, не е добре поддържан...
цитирай
2. qbylkovcvqt - А аз не знаех, че още някой си спомня ...
28.08.2013 09:18
А аз не знаех, че още някой си спомня за Пеньо Пенев... Красив е този парк, а както казва самият Пеньо Пенев: "Човекът е човек, когато е на път." Значиии, дано ми се отвори път към Димитровград, непременно ще мина през този парк!

Усмивки!
цитирай
3. nadagr - Чудесно поддържан парк -
28.08.2013 20:57
близо до естествения ритъм на природата. Това е градинарско майсторство!
Поздрави за поста!
цитирай
4. hijar - Поздравления
29.08.2013 19:33
Здравей, авторке!
Не само, че добре си подходила при подготовката на постинга, но и общината в Димитровград е направила един прекрасен парк за гражданите и гостите на града. Хвала!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pagurana
Категория: Туризъм
Прочетен: 80651
Постинги: 10
Коментари: 10
Гласове: 114
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930